Αλλαγή-επιστροφή
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή-επιστροφή του προϊόντος που έχει λάβει θα πρέπει εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αγοράς:
- Να αποστείλει με email στο sugar_almond@yahoo.com την αίτηση αλλαγής με θέμα “Αίτηση αλλαγής της παραγγελίας”» συμπληρώνοντας τον αριθμό της.
- Να τηλεφωνήσει στο 2315532844
Οι αλλαγές-επιστροφές των προϊόντων πέραν αυτών των ημερών θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία μας.
Προϋποθέσεις αλλαγής-επιστροφής προϊόντων
Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος στην περίπτωση που :
• Το προϊόν δεν τον ικανοποιεί
• Είναι ελαττωματικό
• Δεν είναι το σωστό νούμερο
• Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγείλει.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο ”Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και με απαραίτητη προϋπόθεση:
- Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
- Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, ετικετών, κλπ
- Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά. Δηλαδή καινούριο, αφόρετο, μη πλυμένο, αχρησιμοποίητο
- Να μην είναι προϊόν το οποίο κατασκευάστηκε από την εταιρία μας αποκλειστικά και μόνον για το συγκεκριμένο πελάτη, όπως τέτοια προϊόντα θεωρούνται οι μπομπονιέρες, οτιδήποτε περιλαμβάνει ευπαθές προϊόν (φαγώσιμο) γλυκά, μπισκότα κλπ, καθώς και προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε διαφοροποίηση από την αρχική τους μορφή κατόπιν απαίτησης του πελάτη.
Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών .
Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής – επιστροφής προϊόντων
- Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας
- Στην περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής
- Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τους παραπάνω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου ”Αλλαγή επιστροφή προϊόντων”, το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου
- Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξ’ ολοκλήρου χωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
- Να χρησιμοποιείτε μία αναγνωρισμένη ταχυδρομική υπηρεσία για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.
- Να συσκευάζετε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή -επιστροφή προϊόντος.
- Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η παραλαβή επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρία μας.
- Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας.